Veel gestelde vragen
Wij doen ons best u zo duidelijk en uitgebreid mogelijk te informeren op onze website. Natuurlijk begrijpen wij dat u nog vragen kunt hebben over onze producten, de manier waarop wij werken of over uw specifieke casus. Ieder mens is uniek, ieder verhaal is uniek.
Op deze pagina vindt u een overzicht van vragen die ons vaak gesteld worden. Klik op een oranje button om de categorie te kiezen. Staat uw vraag er niet bij? Wij helpen u graag! Vul het contactformulier in of neem telefonisch contact op.
FysiotherapieJa hoor dat kan. Dat moet dan wel 24 u voor de afgesproken tijd. Dit kan telefonisch (T. 015 257 01 64) of via de mail(info@westlandorthopedie.nl). We zouden het op prijs stellen indien u uw verzekeringspasje en identiteitsbewijs meeneemt naar de eerste afspraak. De fysiotherapeuten van Ortho Active zijn aangesloten bij het kwaliteitsregister fysiotherapie van het KNGF ( Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie) Hierin zijn onder andere gedragsregels en richtlijnen voor behandelingen (protocollen), een wettelijke klachtenprocedure en wetenschappelijk onderzoek opgenomen. Door dat bijscholing vereist is om opgenomen te worden in het kwaliteitsregister voldoen de therapeuten van Ortho Active aan deze eisen van kwaliteit Alle gegevens worden digitaal bewaard op een beveiligde server, niet op de computer in de behandelkamers. Hierdoor zijn je gegevens beschermd tegen diefstal en brand. Wij nemen de wettelijke privacyregels zeer serieus en in acht en hebben een privacy reglement. Bel voor een afspraak met T. 015 257 01 64 of maak gebruik van het afspraakformulier. Openingstijden: Maandag: 8.30 – 17.00 Dinsdag: 8.30 – 17.00 Woensdag: 8.30 – 17.00 Donderdag: 8.30 – 17.00 Vrijdag: 8.30 – 16.00 Zaterdag: Gesloten Zondag: GeslotenCategorie Algemeen
KAN IK MIJN AFSPRAAK WIJZIGEN?
WAT NEEM IK MEE NAAR DE AFSPRAAK?
HOE WORDT DE KWALITEIT BEWAAKT BIJ ORTHO ACTIVE?
HOE WORDEN MIJN GEGEVENS OPGESLAGEN EN BEVEILIGD?
WAAR KAN IK TERECHT BIJ ORTHO ACTIVE VOOR EEN AFSPRAAK?